Asiakaspalaute

Tällä sivulla voitte antaa risuja tai ruusuja palvelustamme, annoksistamme tai antaa meille ideoita siitä miten voimme palvella teitä paremmin.

38 kommenttia artikkeliin “Asiakaspalaute

  1. Hei, tilattiin ruokaa ja vähän oli harhaanjohtavaa, kun kaikkien leikkeiden ja pihvien annoksissa lukee kasviksia, omassa havajinleikeannoksessa ei ollut mitään kasviksia eikä salaattia, ja legendapastassa oli todella paljon vain juustoa ja vähän herkkusieniä paprikaa yms. jota siihen kuuluu. Hyvän makuisia olivat, mutta annosten suhteet muuttuneen tällaisiksi. Jatkoa ajatellen ei menussa kannattaisi lukea, että sisältää paistettuja kasviksia jos niitä ei kerran tule mukaan.

  2. Varmaa oli koko arkijuusto levitetty pizzan päälle. Kyllä sillä juuston laadulla pelastaa paljon. Meni yhden palan jälkeen roskiin. Miten voi lastu vaihdella nii paljo. Mut sen tiedän ettei enää tilata tarvitse.

  3. Tänään tilasimme Aurajuusto kanaa ja parilla pihvin. Maku ,kypsyys ja mausteet olivat kohdillaan. Nämä ovat myös tulevia tilauksiamme! Hyvää Uutta Vuotta 2021.

  4. Tilasin tänään 29.01 ruokaa kotiin. Minun annos oli ”parillapihvi”. Annos oli kookas, mutta pihvi saa arvosanaksi keskinkertainen miinus. Liha oli sitkeä ja jänteikäs.

  5. Tilasin 12.2. rullakebabin tuplalihalla kotiinkuljetuksena. Rullassa oli lihaa vain normaalin rullakebabin verran. Voin arvioida tämän, koska joskus tilaan rullan myös ilman tuplalihaa. Lihan määrä ja annoksen laatu vaihtelevat usein riippuen kuka sattuu olemaan kokkina, eli joskus tuplaliha-annos vastaa kuvausta, joskus taas ei. Nimenomaan tämä vaihtelu laadussa on alkanut harmittamaan.

    Verona on ollut vuosia perheemme vakiopaikka ruokaa tilattaessa, mutta nyt on aika kokeilla muita ravintoloita Järvenpään alueella. Kiitos ja hyvää jatkoa teille.

    1. Hei Pete Pahoittelemme rullakebabin vähäistä kebabin määrää mutta haluamme että olet tyytyväinen eli kun tilaat puhelimella niin saat veloituksetta uuden rullakebabin tuplalihalla veloituksetta 🙂 pahoittelut vielä kerran.

  6. Tilasin pizzan monilla täytteillä mutta pizzassa ei ollut mitään muuta päällä kun kinkku. En tiedä kuinka vajaa pitää olla että lähes kaikki täytteet puuttuu, tämä on ekan ja vika kerta kun tilaan täältä ravintolasta ruokaa.

    1. Hei Samuel. Olemme pahoillamme että pizzasta puuttui täytteitä mutta haluamme että asiakkaamme ovat tyytyväisiä eli kun tilaat puhelimella niin saat pizzan maksutta ja pahoittelumme vielä kerran kiitos 🙂

      1. Hei pahoittelemme että emme olleet laittaneet pizza laatikoihin numeroita josta ne tunnistaisi!
        Laitoimme teille listoja mukaan josta pystyy katsomaan mikä mikäkin on ja aamulla meillä oli kiire tehdä pizzat valmiiksi ja aloitimme työpäivän aikaisemmin jotta saamme tilauksenne valmiiksi mutta hiukan myöhästyimme pahoittelemme!
        Hyvä että pizzat kumminkin maistuivat.

  7. Tilasimme työpaikalle yli 30 pizzaa, tilaus tehty edellisenä päivänä ja toimitusaika sovittu. Toimitus myöhästyi 20 minuuttia. Pizzalaatikoissa ei ollut mitään merkintää sisällöstä, ei pizzan nimeä tai numeroa! Pizzat sinänsä olivat hyviä, mutta näin ison tilauksen olisi voinut hoitaa paremminkin.

    1. Hei pahoittelemme että emme olleet laittaneet pizza laatikoihin numeroita josta ne tunnistaisi!
      Laitoimme teille listoja mukaan josta pystyy katsomaan mikä mikäkin on ja aamulla meillä oli kiire tehdä pizzat valmiiksi ja aloitimme työpäivän aikaisemmin jotta saamme tilauksenne valmiiksi mutta hiukan myöhästyimme pahoittelemme!
      Hyvä että pizzat kumminkin maistuivat.

  8. Tilaamemme pizzat tulivat myöhässä ja toinen väärillä täytteillä. Toisessa pizzasta löytyi pitkä karva ja pizzat jäivät syömättä.

    1. Hei Henry. Pahoittelemme jos meidän ruoasta löytyy vikoja ottakaa yhteyttä soittamalla koska emme välttämättä ehdi lukea viestejä kiireen keskellä kiitos!

  9. Tuolla tilausosiossa on yhä edelleen ”väärin” tuo Kebab favorite. Siellä lukee näin:
    KEBAB FAVORITE
    paistettu sipuli, paprika, jalopeno, kebabliha, riisi, ja perunavaihtoehto

    Eli tästä ymmärrän saavani sekä riisin että perunavaihtoehdon, kuten viime viikolla jolloin kyseisen annoksen tuplalihalla tilasin. En kuitenkaan riisiä saanut, enkä tuplalihaa. Eikä tätä virhettä ole vieläkään korjattu. Eli kuuluuko tähän annokseen se riisi ja perunavaihtoehto vai ei?

    1. Kuule kebab fovoriteen saa riisi tai peruna vaihto ehtona tuolalihasta luvattiin hyvittää sulle se muistan niin puhuttiin..eli ei olla unohdettu mut en tiä kuka ollu vuorossa työssä niin jääny ilmoitus sanomatta ..sanoin sulle muistuta ku voi unohtua..tilaus yhteydessä ku kysyt sen tuplaliha hyvityksen varmasti oltais tehty..mut riisi tai peruna vaihto ehto ei molemmat kuulu siihen jos haluat riisi tai perunan saamaa aikaan tule lisä maksul tai tilaat kokin spesiaali.kiitos ja anteeksi.

      1. Miksette sitten korjaa tuota tilaussivun tekstiä? Siellä se edelleen on: ”Riisi ja perunavaihtoehto”. JA! Se tarkoittaa, että johonkin kuuluu molemmat mainitut asiat.

  10. Tilasin pizzat 26.3. n. klo 12.30 kotiini. Pizzat olivat ihan helkkarin hyvät! Ihan 10+ arvoiset ja palvelu oli ystävällistä ja nopeaa! Tästä ilahtuneena tilasin uudelleen pizzat tänään 2.4. n. klo 19.15 ja pizzat saapuivatkin nopeasti! Nyt kuitenkin pizzat olivat kuivakat ja hieman kärähtäneet, juustoa ei ollut nimeksikään ja tonnikala maistui kummalliselle. Antaisin arvosanan 5. Rohkeana ja nälkäisenä kuitenkin vetäsin koko lätyn naamariin.. Todella harmi, että laatu on noin vaihtelevaa! Kokeilla pitäisi olla ehdottomasti samat tavat tehdä ruokaa. Mä tuskin enää uskallan tilata teiltä, vaikka palvelu ollut hyvää ja nopeaa. Ruuan pitäisi olla tasalaatuista.

  11. Tilasimme eilen 2 pizzaa. Molemmat olivat erittäin hyviä ja hyvin maistuivat. Pizzapohja oli hyvä ja maukas. Täytteitä, kastiketta ja juustoa oli sopivasti. Ystävällinen palvelu. Arvosana 10/10. Tulemme uudestaan!

  12. Yleensä olen ollut erittäin tyytyväinen pizzoihinne, mutta tällä kertaa tuli pettymys Julian kohdalla. Siitä oli unohtunut kokonaan aurajuusto, joka on se tärkein makua antava täyte. Yksi täyte siis puuttui. Toimitus oli nopea, sitä ei voi moittia.

    1. Moikka anteeksi meille oli kiire muut sä voit soittaa meille voin tuoda sulle yks pizza kauppan päällä

  13. Moikka anteeksi meille oli kiire muut sä voit soittaa meille voin tuoda sulle yks pizza kauppan päällä

  14. Tilasin keskiviikko iltana tuttuun tapaan kebab salaatit ravintolastanne. Olen useasti sen tilannut ja saanut aina erittäin hyvän ja monipuolisen salaatin. Nyt näky oli kaamea ja salaatti ihan onneton pelkällä tomaatilla ja kurkulla. Tomaattikastiketta ja salaattikastikketta oli valtavasti ja jugurtti kastiketta vain nimeksi. Olin todella pettynyt.

    1. Hei pahoittelemme vajaata salaattia mutta jos näin käy niin olkaa yhteydessä puhelimitse meille niin korjaamme tilanteen ja saatte uuden annoksen veloituksetta! Pahoittelumme vielä kerran ja kyllä korjaamme asiat parhaamme mukaan kunhan saamme ilmoituksen kiitos!

  15. Hei. Tilasin 25.8 klo n.16:20 pestospecialin valkosipulilla ja oreganolla kotiin. Nyt syödessä huomaan että tässä on katkarapua?

    1. Moikka noni hyvä että ilmoitit jos haluatte laitta meille oma tiedot korjataan tai voit tee soitta meille suora ravintola kiitos ☺

  16. Hei,

    Tilasimme vaimoni kanssa tänään sunnuntaina 06.02 Foodoran kautta omavalintaisen neljän täytteen pizzan sekä Hawaijin kanan. Pizza oli aika lailla mauton ja siinä oli huomattavan vähän jauhelihaa, joka oli tilauksessamme, juustoa vaikka naapureille. Ananas oli hyvää. Nälkäänsä saattoi syödä. Arvio asteikolla 1-5 on 1,75.

    Hawaijin kanassa kanat olivat mauttomia, ei tarpeeksi kypsennettyjä, paistetut vihannekset raakoja. Ranskalaiset suhteellisen hyviä kuten niiden maustaminen. Arvio asteikolla 1-5 on 1,70.

    Positiivista että julkaisette myös ei niin-maistuvat palautteet.

    Tsemppiä ja voimia!

    1. Olette kyllä tilannut pizza online kautta ja olen laittanut teillä viestiä puhelimen kautta muut te et o vastannut mitä siihen jos on jotain ongelma ruuasta soitta suoran ravintola

      1. Hei, otin Teihin yhteyttä kotisivujenne yhteydenottolomakkeella pian tekstiviestinne jälkeen. En ole saanut siihen tähän päivään mennessä vastausta.

        Voin soittaa Teille.

        Ystävällisin terveisin,
        Juha

  17. Hei, otin Teihin yhteyttä kotisivujenne yhteydenottolomakkeella pian tekstiviestinne jälkeen. En ole saanut siihen tähän päivään mennessä vastausta.

    Voin soittaa Teille.

    Ystävällisin terveisin,
    Juha

  18. Hey, My name is Mike – Just wanted to ask a question
    I opened a new site and I was told that I shouldn’t use google ads ( not profitable enough)
    So I decided to do a review of 20 sites that I follow.
    Here is an article I found on the matter, Can you please tell me what you think of those options.
    https://bit.ly/37y81Zx
    Plus, any tips that you could share, it will help.
    Thanks

  19. Tänään 23.4 tilasin parit pizzat. Ensiluokkaista työtä toimituksiniin. Ei paremmasta väliä. Kiitos teille kaikille ja palataan hyvän ruuan merkeissä. Terv. Jari Ristinummi

  20. Tilattiin pitkästä aikaa parit pizzat ja toimitus oli nopea ja kuljettaja erittäin mukava! Pizzat olivat myös erittäin herkullisia! pizzat 10/10 🙂 kiitos paljon teille !!

  21. Tilasin sivujenne kautta 2 pihviä launtaina 20.8 pihvit oli niin täys jänteitiä ym et suurin osa jäi syöm’ättä, latoin heti s.postia ,illalla pyysitte viestillä koska s.post ei auennut teillä, yhtä riitaa kokki e muka tiedä mitä lihassa on, kyllä pitäs tietää, ei puhettakaan että olisitte pahotellut tms syy tuntu olevan meissä. ei näin Verona jos haluatte pitää asiakkaat, huonoo mainosta tulee. pippuripihvi ON hyvin leikatavaa ei jänteitä täys

    1. Hei jos asiakkaamme valittaa ruoasta tottakai hyvitämme ruoasta mutta se että samalta ihmiseltä tulee joka annoksesta jotain sanottavaa niin tietenkin voitte tuoda pihvit meille takaisin niin tarkistamme tuotteen!
      Ja näinhän se on että lihamme tulee tukusta ja leikkaamme paikan päällä ja poistamme kaiken huonon ennenkuin laitamme niitä asiakkaille..ja jos on jotain sanottavaa annoksista niin silloin suosittelemme puhelua ravintolaan sähköpostin/sivujemme kautta koska emme ole netissä koko ajan!

      1. JOKA heh pari kertaa tilattu ja näyttää olevan negaa muitakin, ei oo asiakkaan syy jos pihvit on jänteitä ym täys, mutta ette antanu mahdollisuutta kokeila uudestaa kun ette meille enää tuo

  22. Tilasimme foodoran kautta wieninleikkeen sekä havaijin kanan. Wieninleike oli ok, kyllä maistui minulle hyvin. Tyttöystäväni Havaijinkana oli kuitenkin suuri pettymys kun tuote ei vastannut kuvausta. Havaijinkana esiteltiin ”paneroitu kanan ulkofile” eli silloin tarkoittaa, että kanassa pitäisi olla korppujauho leivitys, ja suoraan kuvittelimme sen olevan kanaversio havaijin leikkeestä. Boksin avattuamme jouduimme kuitenkin toteamaan että rasiassa on 4 pientä ja tosi sitkeää kananpalaa ilman mitään leivitystä, ananas PALOJA hujan hajan boksissa ranskalaisten seassa vetistämässä niitä. Tuntui pahalta syödä omaa ruokaa, kun tyttöystävä yrittää syödä epämieluisaa annostaan vieressä suru kasvoilla, tosi pettymys.. toivottavasti ruokalista muutettaisiin kuvaamaan tuotteita sellaisena kun ne on, eikä kaunisteltuna. Ei ole kiva kun ei saa sitä mitä tekee mieli.

Vastaa käyttäjälle Jarppa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.