Asiakaspalaute

Tällä sivulla voitte antaa risuja tai ruusuja palvelustamme, annoksistamme tai antaa meille ideoita siitä miten voimme palvella teitä paremmin.

35 kommenttia artikkeliin “Asiakaspalaute

  1. Hei, tilattiin ruokaa ja vähän oli harhaanjohtavaa, kun kaikkien leikkeiden ja pihvien annoksissa lukee kasviksia, omassa havajinleikeannoksessa ei ollut mitään kasviksia eikä salaattia, ja legendapastassa oli todella paljon vain juustoa ja vähän herkkusieniä paprikaa yms. jota siihen kuuluu. Hyvän makuisia olivat, mutta annosten suhteet muuttuneen tällaisiksi. Jatkoa ajatellen ei menussa kannattaisi lukea, että sisältää paistettuja kasviksia jos niitä ei kerran tule mukaan.

  2. Varmaa oli koko arkijuusto levitetty pizzan päälle. Kyllä sillä juuston laadulla pelastaa paljon. Meni yhden palan jälkeen roskiin. Miten voi lastu vaihdella nii paljo. Mut sen tiedän ettei enää tilata tarvitse.

  3. Tänään tilasimme Aurajuusto kanaa ja parilla pihvin. Maku ,kypsyys ja mausteet olivat kohdillaan. Nämä ovat myös tulevia tilauksiamme! Hyvää Uutta Vuotta 2021.

  4. Tilasin tänään 29.01 ruokaa kotiin. Minun annos oli ”parillapihvi”. Annos oli kookas, mutta pihvi saa arvosanaksi keskinkertainen miinus. Liha oli sitkeä ja jänteikäs.

  5. Tilasin 12.2. rullakebabin tuplalihalla kotiinkuljetuksena. Rullassa oli lihaa vain normaalin rullakebabin verran. Voin arvioida tämän, koska joskus tilaan rullan myös ilman tuplalihaa. Lihan määrä ja annoksen laatu vaihtelevat usein riippuen kuka sattuu olemaan kokkina, eli joskus tuplaliha-annos vastaa kuvausta, joskus taas ei. Nimenomaan tämä vaihtelu laadussa on alkanut harmittamaan.

    Verona on ollut vuosia perheemme vakiopaikka ruokaa tilattaessa, mutta nyt on aika kokeilla muita ravintoloita Järvenpään alueella. Kiitos ja hyvää jatkoa teille.

    1. Hei Pete Pahoittelemme rullakebabin vähäistä kebabin määrää mutta haluamme että olet tyytyväinen eli kun tilaat puhelimella niin saat veloituksetta uuden rullakebabin tuplalihalla veloituksetta 🙂 pahoittelut vielä kerran.

  6. Tilasin pizzan monilla täytteillä mutta pizzassa ei ollut mitään muuta päällä kun kinkku. En tiedä kuinka vajaa pitää olla että lähes kaikki täytteet puuttuu, tämä on ekan ja vika kerta kun tilaan täältä ravintolasta ruokaa.

    1. Hei Samuel. Olemme pahoillamme että pizzasta puuttui täytteitä mutta haluamme että asiakkaamme ovat tyytyväisiä eli kun tilaat puhelimella niin saat pizzan maksutta ja pahoittelumme vielä kerran kiitos 🙂

      1. Hei pahoittelemme että emme olleet laittaneet pizza laatikoihin numeroita josta ne tunnistaisi!
        Laitoimme teille listoja mukaan josta pystyy katsomaan mikä mikäkin on ja aamulla meillä oli kiire tehdä pizzat valmiiksi ja aloitimme työpäivän aikaisemmin jotta saamme tilauksenne valmiiksi mutta hiukan myöhästyimme pahoittelemme!
        Hyvä että pizzat kumminkin maistuivat.

  7. Tilasimme työpaikalle yli 30 pizzaa, tilaus tehty edellisenä päivänä ja toimitusaika sovittu. Toimitus myöhästyi 20 minuuttia. Pizzalaatikoissa ei ollut mitään merkintää sisällöstä, ei pizzan nimeä tai numeroa! Pizzat sinänsä olivat hyviä, mutta näin ison tilauksen olisi voinut hoitaa paremminkin.

    1. Hei pahoittelemme että emme olleet laittaneet pizza laatikoihin numeroita josta ne tunnistaisi!
      Laitoimme teille listoja mukaan josta pystyy katsomaan mikä mikäkin on ja aamulla meillä oli kiire tehdä pizzat valmiiksi ja aloitimme työpäivän aikaisemmin jotta saamme tilauksenne valmiiksi mutta hiukan myöhästyimme pahoittelemme!
      Hyvä että pizzat kumminkin maistuivat.

  8. Tilaamemme pizzat tulivat myöhässä ja toinen väärillä täytteillä. Toisessa pizzasta löytyi pitkä karva ja pizzat jäivät syömättä.

    1. Hei Henry. Pahoittelemme jos meidän ruoasta löytyy vikoja ottakaa yhteyttä soittamalla koska emme välttämättä ehdi lukea viestejä kiireen keskellä kiitos!

  9. Tuolla tilausosiossa on yhä edelleen ”väärin” tuo Kebab favorite. Siellä lukee näin:
    KEBAB FAVORITE
    paistettu sipuli, paprika, jalopeno, kebabliha, riisi, ja perunavaihtoehto

    Eli tästä ymmärrän saavani sekä riisin että perunavaihtoehdon, kuten viime viikolla jolloin kyseisen annoksen tuplalihalla tilasin. En kuitenkaan riisiä saanut, enkä tuplalihaa. Eikä tätä virhettä ole vieläkään korjattu. Eli kuuluuko tähän annokseen se riisi ja perunavaihtoehto vai ei?

    1. Kuule kebab fovoriteen saa riisi tai peruna vaihto ehtona tuolalihasta luvattiin hyvittää sulle se muistan niin puhuttiin..eli ei olla unohdettu mut en tiä kuka ollu vuorossa työssä niin jääny ilmoitus sanomatta ..sanoin sulle muistuta ku voi unohtua..tilaus yhteydessä ku kysyt sen tuplaliha hyvityksen varmasti oltais tehty..mut riisi tai peruna vaihto ehto ei molemmat kuulu siihen jos haluat riisi tai perunan saamaa aikaan tule lisä maksul tai tilaat kokin spesiaali.kiitos ja anteeksi.

      1. Miksette sitten korjaa tuota tilaussivun tekstiä? Siellä se edelleen on: ”Riisi ja perunavaihtoehto”. JA! Se tarkoittaa, että johonkin kuuluu molemmat mainitut asiat.

  10. Tilasin pizzat 26.3. n. klo 12.30 kotiini. Pizzat olivat ihan helkkarin hyvät! Ihan 10+ arvoiset ja palvelu oli ystävällistä ja nopeaa! Tästä ilahtuneena tilasin uudelleen pizzat tänään 2.4. n. klo 19.15 ja pizzat saapuivatkin nopeasti! Nyt kuitenkin pizzat olivat kuivakat ja hieman kärähtäneet, juustoa ei ollut nimeksikään ja tonnikala maistui kummalliselle. Antaisin arvosanan 5. Rohkeana ja nälkäisenä kuitenkin vetäsin koko lätyn naamariin.. Todella harmi, että laatu on noin vaihtelevaa! Kokeilla pitäisi olla ehdottomasti samat tavat tehdä ruokaa. Mä tuskin enää uskallan tilata teiltä, vaikka palvelu ollut hyvää ja nopeaa. Ruuan pitäisi olla tasalaatuista.

  11. Tilasimme eilen 2 pizzaa. Molemmat olivat erittäin hyviä ja hyvin maistuivat. Pizzapohja oli hyvä ja maukas. Täytteitä, kastiketta ja juustoa oli sopivasti. Ystävällinen palvelu. Arvosana 10/10. Tulemme uudestaan!

  12. Yleensä olen ollut erittäin tyytyväinen pizzoihinne, mutta tällä kertaa tuli pettymys Julian kohdalla. Siitä oli unohtunut kokonaan aurajuusto, joka on se tärkein makua antava täyte. Yksi täyte siis puuttui. Toimitus oli nopea, sitä ei voi moittia.

    1. Moikka anteeksi meille oli kiire muut sä voit soittaa meille voin tuoda sulle yks pizza kauppan päällä

  13. Moikka anteeksi meille oli kiire muut sä voit soittaa meille voin tuoda sulle yks pizza kauppan päällä

  14. Tilasin keskiviikko iltana tuttuun tapaan kebab salaatit ravintolastanne. Olen useasti sen tilannut ja saanut aina erittäin hyvän ja monipuolisen salaatin. Nyt näky oli kaamea ja salaatti ihan onneton pelkällä tomaatilla ja kurkulla. Tomaattikastiketta ja salaattikastikketta oli valtavasti ja jugurtti kastiketta vain nimeksi. Olin todella pettynyt.

    1. Hei pahoittelemme vajaata salaattia mutta jos näin käy niin olkaa yhteydessä puhelimitse meille niin korjaamme tilanteen ja saatte uuden annoksen veloituksetta! Pahoittelumme vielä kerran ja kyllä korjaamme asiat parhaamme mukaan kunhan saamme ilmoituksen kiitos!

  15. Hei. Tilasin 25.8 klo n.16:20 pestospecialin valkosipulilla ja oreganolla kotiin. Nyt syödessä huomaan että tässä on katkarapua?

    1. Moikka noni hyvä että ilmoitit jos haluatte laitta meille oma tiedot korjataan tai voit tee soitta meille suora ravintola kiitos ☺

Vastaa käyttäjälle Susanna Kaukinen Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *