Asiakaspalaute

Tällä sivulla voitte antaa risuja tai ruusuja palvelustamme, annoksistamme tai antaa meille ideoita siitä miten voimme palvella teitä paremmin.

10 kommenttia artikkeliin “Asiakaspalaute

  1. Hei, tilattiin ruokaa ja vähän oli harhaanjohtavaa, kun kaikkien leikkeiden ja pihvien annoksissa lukee kasviksia, omassa havajinleikeannoksessa ei ollut mitään kasviksia eikä salaattia, ja legendapastassa oli todella paljon vain juustoa ja vähän herkkusieniä paprikaa yms. jota siihen kuuluu. Hyvän makuisia olivat, mutta annosten suhteet muuttuneen tällaisiksi. Jatkoa ajatellen ei menussa kannattaisi lukea, että sisältää paistettuja kasviksia jos niitä ei kerran tule mukaan.

  2. Varmaa oli koko arkijuusto levitetty pizzan päälle. Kyllä sillä juuston laadulla pelastaa paljon. Meni yhden palan jälkeen roskiin. Miten voi lastu vaihdella nii paljo. Mut sen tiedän ettei enää tilata tarvitse.

  3. Tänään tilasimme Aurajuusto kanaa ja parilla pihvin. Maku ,kypsyys ja mausteet olivat kohdillaan. Nämä ovat myös tulevia tilauksiamme! Hyvää Uutta Vuotta 2021.

  4. Tilasin tänään 29.01 ruokaa kotiin. Minun annos oli ”parillapihvi”. Annos oli kookas, mutta pihvi saa arvosanaksi keskinkertainen miinus. Liha oli sitkeä ja jänteikäs.

  5. Tilasin 12.2. rullakebabin tuplalihalla kotiinkuljetuksena. Rullassa oli lihaa vain normaalin rullakebabin verran. Voin arvioida tämän, koska joskus tilaan rullan myös ilman tuplalihaa. Lihan määrä ja annoksen laatu vaihtelevat usein riippuen kuka sattuu olemaan kokkina, eli joskus tuplaliha-annos vastaa kuvausta, joskus taas ei. Nimenomaan tämä vaihtelu laadussa on alkanut harmittamaan.

    Verona on ollut vuosia perheemme vakiopaikka ruokaa tilattaessa, mutta nyt on aika kokeilla muita ravintoloita Järvenpään alueella. Kiitos ja hyvää jatkoa teille.

    1. Hei Pete Pahoittelemme rullakebabin vähäistä kebabin määrää mutta haluamme että olet tyytyväinen eli kun tilaat puhelimella niin saat veloituksetta uuden rullakebabin tuplalihalla veloituksetta 🙂 pahoittelut vielä kerran.

  6. Tilasin pizzan monilla täytteillä mutta pizzassa ei ollut mitään muuta päällä kun kinkku. En tiedä kuinka vajaa pitää olla että lähes kaikki täytteet puuttuu, tämä on ekan ja vika kerta kun tilaan täältä ravintolasta ruokaa.

    1. Hei Samuel. Olemme pahoillamme että pizzasta puuttui täytteitä mutta haluamme että asiakkaamme ovat tyytyväisiä eli kun tilaat puhelimella niin saat pizzan maksutta ja pahoittelumme vielä kerran kiitos 🙂

  7. Tilasimme työpaikalle yli 30 pizzaa, tilaus tehty edellisenä päivänä ja toimitusaika sovittu. Toimitus myöhästyi 20 minuuttia. Pizzalaatikoissa ei ollut mitään merkintää sisällöstä, ei pizzan nimeä tai numeroa! Pizzat sinänsä olivat hyviä, mutta näin ison tilauksen olisi voinut hoitaa paremminkin.

  8. Tilaamemme pizzat tulivat myöhässä ja toinen väärillä täytteillä. Toisessa pizzasta löytyi pitkä karva ja pizzat jäivät syömättä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *